Laeva dokkimine on alati hoolikalt planeeritud ja täpselt arvutatud operatsioon, kuid mõned projektid nõuavad veelgi suuremat asjatundlikkust.
Esmapilgul võib tunduda, et see laev hõljub õhus, kuid tegelikult on see kindlalt paigutatud 3,3 meetri kõrgusele dokivoodile – üle kahe korra kõrgemale kui tavapärane 1,6 meetrit.
Miks nii? Laeva erikonstruktsioon ja selle väljakäiv põtkur, mis vajas kapitaalremonti. Tavapärane dokkimisviis ei oleks taganud vajalikku vahemaad, mistõttu oli tegemist tehniliselt keeruka operatsiooniga. Seekord oli vaja kohandatud dokkimislahendust, et vastata laeva eripärastele nõudmistele.
Oluline on märkida, et Tallinn Shipyardi uus 180 meetri pikkune ujuvdokk jäi täielikult puutumata – ilma ühegi muudatuse või tehnilise lõiketa, mis tõestab taas meie dokkimismeeskonna oskusi!

