Tallink Silja Line uuendab Club One lojaalsusprogrammi, millega parandatakse reisikogemust ning premeeritakse senisest paremini lojaalseid kliente. Kõik uued funktsioonid jõuavad klientideni alates 28. oktoobrist, sealhulgas uus isiklik Club One’i number ja reisiauhindade süsteem. Muudatused jõustuvad automaatselt ning ligi kolm ja pool miljonit klienti ei pea ise midagi tegema.
„Club One on enam kui lojaalsusprogramm – see on värav kõige mõnusamate reisielamusteni Läänemerel,“ kommenteeris AS Tallink Grupp juhatuse liige Piret Mürk-Dubout. „Läänemere piirkonna ühe suurema reisioperaatorina näeme, et reisijad väärtustavad järjest enam personaalseid ja paindlikke lahendusi. Hästi disainitud lojaalsusprogrammi kaudu saavad meie kliendid paremini osa suurepärastest elamustest, mida pakume nii merel kui ka maal, nii laevadel kui ka hotellides ja restoranides,“ lisas ta.
Püsiliikmetele senisest paremate soodustuste pakkumiseks on uuenenud Club One programmis personaalsed kontod, mis asendavad senise leibkonnapõhise süsteemi. See muudatus avab Club One’i liikmetele uue viisi reisimise sagedusel põhinevate auhindade teenimiseks.
Liikmelisuse tasemeid on edaspidi senise kolme asemel neli ning kõige lojaalsemate ja sagedamini reisivate klientide jaoks lisandub Platinum tase. Uuenduste käigus ükski klient oma praegust liikmelisuse taset ei kaota, vaid tekib ka võimalus jõuda järgmisele tasemele. Uued programmiga liitujad saavad kohese ligipääsu püsiliikme soodustustele ja osa eksklusiivsetest partnerpakkumistest.
Lojaalsusprogrammi valuuta on endiselt reiside ja ostude eest kogutavad punktid, mida saab kasutada parima hinna saamiseks. Uuendusena on Club One’i programmis nüüdsest kuni 8-liikmelised peregrupid, et pere või sõpradega ühiselt punkte teenida ja kasutada. Seejuures ei ole enam eelduseks ühel aadressil elamine. Broneerimisprotsess on peregruppide jaoks kiire ja lihtne ning kui lisada gruppi lapsed, siis laekuvad ka nende punktid grupi arvestusse. Täpse ülevaate oma liikmelisuse tasemest, hüvedest ja reisiauhindadest saab logides sisse oma Club One’i kontole.
Club One on üks vanemaid ja suuremaid lojaalsusprogramme Läänemere piirkonnas. 2007. aastal loodud programmil on tänaseks 3,47 miljonit kasutajat, peamiselt Soomes, Eestis ja Rootsis.
Lisainfo: https://clubone.tallink.com/et.
